04/05/2020

HLEDÁME NOVÉHO PARŤÁKA DO TÝMU AMAZING PLACES

Obyčejně hledáme mlýny, roubenky, kouzelné chalupy, penziony nebo hotely, ale dnes výjimečně a po delší době hledáme nového parťáka do našeho týmu. 

Parťáka nebo parťačku hledáme na pozici výkonného asistenta, asistentky, zkrátka člověka, který bude pupeční šňůrou spjat s celým projektem a bude pomáhat našemu majiteli a zakladateli projektu Amazing Places Petrovi se vším, co je potřeba. Už nestíhá, jestli kdy dříve vůbec stíhal. Nehledáme “pouze” administrativní pomoc, hledáme někoho, kdo má už zkušenosti nebo se cítí dostatečně silný na zvládnutí ohromného množství práce, jak ve zmiňovaném projektu Amazing Places, tak v novém projektu Hero Hotel a v dalších aktivitách, ve kterých Petr působí. Pokud máš skvělé koordinační schopnosti, jestli ti vyhovuje administrativní práce všeho druhu, zvládáš na jedničku komunikaci uvnitř týmu i navenek, baví tě kontakt s novými lidmi, psaní obchodních textů je pro tebe hračkou, nevadí ti občas pracovat přesčas, máš zkušenosti s řízením kanceláře a menšího počtu lidí či organizací menších akcí, pak hledáme právě tebe! Moc rádi tě u nás přivítáme a dáme ti možnost vycestovat s námi i za hranice naší kanceláře. Na rovinu říkáme, že tato práce bude nesmírně náročná na čas i na energii. 

Co budeš dělat? 

  • Pomáhat rozvíjet značku Amazing Places
  • Spoluřídit kancelář, určovat a udržovat vnitřní ekosystém  
  • Pomáhat se správou věcí, efektivně organizovat a koordinovat čas Petra a delegovat práci na ostatní 
  • Rozumět práci na sociálních sítí, webu, Google, CRM programu 
  • Komunikovat prostřednictvím a jménem šéfa s našimi partnery (hotely, penziony) a napříč jednotlivými projekty
  • Pomáhat lidem, kteří s námi chtějí cestovat
  • Pomáhat s organizací cest po kouzelných místech     
  • Jezdit po Česku a navštěvovat kouzelná místa spolu s ostatními členy týmu 
  • Podílet se pasivně na obchodu, připravovat podklady, smlouvy, rozumět základům účetnictví
  • Psát obchodní i osobní dopisy, aktivně vybírat z korespondence, co je důležité, co méně a co nikoli 
  • Pracovat s tabulkami 
  • Spravovat administrativní části našeho webu
  • Vytvářet dobrou náladu, pomáhat ostatním v kanceláři a dělat vše, co je potřeba 

Jsi náš člověk, pokud o sobě můžeš říct:

  • Tykám si s technologiemi a jsem nadstandardní uživatel počítače
  • Mám přehled o komunikačních nástrojích, rychle píšu a na internetu jsem jako ryba ve vodě
  • Mám rád lidi a je to na mně vidět. Mám skvělé komunikační dovednosti, rád poznávám nové lidi. A pro jistotu ještě jednou, mám rád lidi, rád se s nimi bavím a oni se mnou
  • Mám ve věcech pořádek a mám skvělé organizační schopnosti
  • Jsem samostatná jednotka. Nečekám, až mi někdo zadá úkol, ale aktivně vymýšlím a posouvám věci dopředu. A hlavně umím vzít za práci, když je potřeba, nemám problém dokončit úkol v jakémkoli čase (ale nesmí se to přehánět)
  • Umím slušně anglicky nebo německy. Není to podmínka, ale je to rozhodně výhoda
  • Jsem aktivní řidič a nedělá mi problém cestovat sám
  • Jsem flexibilní
  • Rád objevuji nová místa, můžu cestovat a pracovat i mimo Prahu (počítej cca čtyřikrát do roka)
  • Dáváme plusové body za:
    • zkušenosti v cestovním ruchu
    • příjemnou povahu
    • kritické myšlení

Za to všechno nabízíme:

  • Práci na full-time v naší pohodové kanceláři v Karlíně, možnost výkonu jako OSVČ nebo HPP
  • Možnost významně se podílet na fungování lovebrandu a stát se jednou z jeho nejviditelnějších tváří
  • Motivační finanční ohodnocení včetně zajímavých benefitů spojených s projektem Amazing Places, Hero Hotel a dalšími 
  • Možnost občas pracovat z domova
  • Sickdays  

Máme pro tebe první úkol: 

Pošli motivační dopis - ten je pro nás důležitější než tvůj životopis. Prohlédni si náš nový projekt Hero Hotel, který jsme vytvořili ve spolupráci s firmou Mevris, a napiš, jak na tebe působí a jak je pro tebe srozumitelný (stačí jeden stručný odstavec). K tomu prosím připoj  v bodech tvé silné a slabé stránky. 

Nevadí nám, že neumíš všechno, co jsme výše vyjmenovali. Stačí nám, když budeme vědět, že jsi ochotný na sobě makat a dohnat to. Pošli nám na dana@amazingplaces.cz svůj životopis, nejlépe i s fotkou a motivační dopis (napiš nám v něm, proč bys chtěl dělat v Amazing places a taky svojí představu o platu). Své odpovědi na inzerát posílejte prosím nejpozději do pondělí 11. května. Děkujeme všem!

První kolo pohovoru bude po telefonu. Každému se ozveme a prosíme o malou trpělivost s odpovědí. 

Těšíme se na tebe, tým Amazing Places